Mühendis ve Mimar Kadınlar Derneği Çelenk Koyma Töreni
Mühendis ve Mimar Kadınlar Derneği 4. Dönem Yönetim Kurulu olarak, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün huzurunda Anıtkabir’de gerçekleştireceğimiz çelenk koyma törenine tüm üyelerimizi, öğrenci arkadaşlarımızı ve meslektaşlarımızı davet ediyoruz.
TARİH: 12 Şubat 2026 Perşembe
SAAT: 13:30
Yönetim Kurulumuz eşliğinde, bu anlamlı ziyarette sizleri de yanımızda görmekten mutluluk duyarız.
Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün açtığı yolda, bilimle, eşitlikle ve dayanışmayla yürümeye devam ediyoruz.
MÜHENDİS VE MİMAR KADINLAR DERNEĞİ
