17 Şubat 2024 MÜKAD 3. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Şebnem Özkal Anıtkabir Defterine Yazısını Yazıp İmzaladı

MÜKAD 3. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Şebnem Özkal Anıtkabir Defterine Yazısını Yazıp İmzaladı.

MÜKAD 3. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Şebnem Özkal, Anıtkabir mozole ziyaretinden sonra, Derneğimizi temsilen, Anıtkabir defterine yazısını yazıp, imzaladı.

MÜKAD Mühendis ve Mimar Kadınlar Derneği olarak gerçekleştirmiş olduğumuz Anıtkabir ziyaretimizde, Yönetim Kurulu Başkanı Şebnem Özkal  Anıt defterine yazdığı yazıda, Türkiye Cumhuriyeti’nin kadın vatandaşları olarak Atatürk’ün  bizlere sağlamış olduğu medeni haklar için minnettarlığımızı ve ömrümüz boyunca bunlara sahip çıkacağımızı, bizden sonraki nesillere de aynı düşünce ve azmi, aşılamayı ve bırakmayı en değerli görev bildiğimizi, bu inanç ve duygularla ebedi istirahatgâhında  rahat ve huzurlu olmasını dilediğimiz notuyla yazısını tamamlamıştır.

Etiket